چینی بنا
خانه / روشویی / قیمت انواع روشویی سنگی | فروشگاه اینترنتی روشویی چینی

قیمت انواع روشویی سنگی | فروشگاه اینترنتی روشویی چینی

قیمت انواع روشویی سنگی در فروشگاه اینترنتی چینی چقدر است ؟ ابتدا باید بدانیم که قیمت انواع روشویی سنگی تابع چه عواملی است؟ بطور کلی قیمت انواع روشویی سنگی تابع نوع سنگ و میزان کار انجام شده آن است . بدیهی است هر چه سنگ از کیفیت بالا تری برخوردار باشد و کار بیشتری روی آن انجام شده باشد ، قیمت آن نیز بالاتر است .

روشویی ها عمدتا در کنار سرویس بهداشتی قرار می گیرند. در گذشته ایرانیان به آن دست شویی، یعنی محل شستن دست می گفتند و این اسم اکنون نیز به کار می رود. نسل جدید این محصولات که بر روی کابینت نصب می شوند، ابتدا در خارج از کشور دیده می شدند و کم کم، در کشور ما نیز استفاده شدند. در حال حاضر انواع مدل های روشویی کابینتی ساخته شده و در خانه ها استفاده می شود. قیمت انواع روشویی سنگی، با توجه به و شکل و سایز آن ها می تواند بسیار متفاوت باشد.در روشویی های سنگی، از انواع سنگ های تراش خورده مانند: سنگ مرمر به عنوان لگن استفاده می شود. حال با این مطلب همراه شوید تا با انواع مختلف این محصول و کاربرد های آن بیشتر آشنا شوید.

قیمت انواع روشویی سنگی | فروشگاه اینترنتی روشویی چینی

بزرگترین تولید کننده انواع روشویی در ایران

بزرگترین تولید کننده انواع روشویی در ایرانتنوع در بخش روشویی ها بسیار زیاد است. سنگ های روشویی از جنبه ی طراحی و شکل از تنوع زیادی برخوردارند و هر روزه  شکل های جدیدتری از این محصول، به بازار می آیند.

قیمت انواع روشویی سنگی ساده، از انواع دیگر بسیار ارزان تر است. در حالیکه قیمت انواع قیمت روشویی سنگی در بعضی از این محصولات، که در شکل های بسیار فانتزی و زیبایی ساخته شده اند از قیمت های بالایی نیز برخوردارهستند .

روشویی ها از لحاظ طراحی، به انواع زیر تقسیم می شود:

  • روشویی پایه دار
  • روشویی چینی سفید
  • روشویی کلاسیک
  • روشویی کابینت دار مدرن
  • روشویی آویزان

روشویی های پایه دار، همانطور که از اسمش مشخص است، دارای پایه ای می باشد که، این پایه از جنس سنگ روشویی ساخته شده است. این محصول از از ساده ترین و معمولی ترین روشویی ها بوده و استفاده از آن بسیار بیشتر از انواع دیگر است.

در روشویی های کلاسیک، معمولا سنگ روشویی شکل و طرح خاصی داشته و بر روی رنگ خاصی از کابینت قرار می گیرد.

در روشویی های کابینت دار مدرن، معمولا زیر سنگ از کابینت استفاده می شود و در این محصول نیز، از شکل های عجیب و غریب خبری نیست و تنها از طرح های ساده و رنگ های درخشان در طراحی، استفاده می شود.

روشویی بدون پایه یا آویزان، نوع دیگری از روشویی بوده، که به دیوار پیچ می شود و در زیر آن از هیچ کابینت یا پایه ای استفاده نمی شود.

عرضه عمده انواع روشویی های سنگی

عرضه عمده انواع روشویی های سنگی حال در این قسمت می  خواهیم به انواع سنگ های روشویی بپردازیم.

یکی دیگر از فاکتور ها در انتخاب سنگ روشویی، جنس سنگ آن می باشد. جالب است بدانید که، اولین روشویی ها فلزی بوده اند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و مواد، امکان استفاده از بسیاری از مواد در این حوزه فراهم آمد. در حال حاظر سنگ های روشویی از شکل ها و جنس های متنوعی ساخته می شوند.

جنس روشویی های موجود در بازار عبارتند از:

  • فلز
  • سرامیک
  • کورین
  • کوارتز
  • سنگ معدنی ( بطور عمده مرمریت و در حالتهای شکیل و زیباتر مانند مرمر یا اونیکس و… )

بیشتر روشویی ها از سرامیک ساخته می شوند. با توجه به رنگ های متنوعی که این محصول می تواند داشته باشد و روکش لعابی ای، که بر روی این سنگ ها قرار می گیرد، از سرامیک در این حوزه استفاده ی زیادی می شود.

کورین یک ماده ی مصنوعی و تمام سنتزی می باشد که از آن برای روکش کابینت و روشویی استفاده می شود. به دلیل حالت صاف و صیقلی ای که این ماده دارد و قابلیت ترمیم بالا، از آن در ساخت روشویی های متنوعی استفاده می کنند.

کوارتز نوعی سنگ با طرح های بسیار زیبا می باشد که آن را با رزین و اکریلیک ترکیب می کنند و از آن انواع روشویی ها را می سازند. مقاومت این ماده بسیار زیاد بوده و نمای سنگی و جذابی را ایجاد می نماید.

سنگهای معدنی نیز نوعی سنگ است که آن را با مواد دیگری ترکیب و از آن شکل های مختلف روشویی را، تهیه می کنند. استحکام آن نسبت به خوردگی و فشار بسیار بالا است و قیمت ارزان تری نسبت به روشویی هایی با جنس کوارتز و کورین دارد. بدیهی است در بررسی قیمت انواع روشویی سنگی که در بازاز موجود هستند ، نوع سنگ مادر بسیار تعیین کننده خواهد بود . سنگهای اونیکس ، مرمر یا سنگهای وارداتی مانند هرات از زیبایی و قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند و موجب افزایش شدید قیمت انواع روشویی سنگی خواهد شد .

مرکز فروش چینی آلات بهداشتی

مرکز فروش چینی آلات بهداشتیشما انواع روشویی چینی با کیفیت مثل چینی بهداشتی گلسار را می توانید از فروشگاه های لوازم بهداشتی و ساختمانی تهیه نمایید؛ در این مراکز، انواع روشویی ها با طرح ها و شکل های مختلف، چیده شده اند. شما می توانید هر سایز یا شکلی را که می پسندید خریداری نمایید.

معمولا در بعضی از این فروشگاهها ، قیمت انواع روشویی سنگی و در کل قیمت برخی از انواع روشویی ها که کمتر به فروش می رسند، در این فروشگاه ها دیده نمی شود.اما فروشنده به شما کاتالوگی از طرح های متنوع را نشان خواهد داد، که در صورت پسندیدن هر یک از آن ها، آن را برای شما از شرکت تولید کننده، سفارش می دهد.

پیشنهاد ما به شما این است که، هنگام خرید این محصول، ابتدا به کاربردی بودن آن توجه فرمایید. زیرا اگر محصولی هر چند زیبا و فانتزی باشد،ولی نتوان از آن به راحتی استفاده کرد، عملا بی فایده خواهد بود.

همچنین هنگام خرید روشویی سنگی به سایز سرویس خود نیز دقت نمایید. در سرویس های بسیار کوچک بهتر است، از روشویی های کابینتی استفاده نکنید، زیرا کابینت فضای زیادی را اشغال خواهد کرد. استفاده از روشویی های پایه دار معمولی در سرویس های کوچک بیشتر توصیه می شود.

روشویی های آویزان معمولا در سرویس های عمومی، بیشتر استفاده می شوند. اما اگر از این مدل روشویی خوشتان می آید، هیچ مانعی در استفاده از آن نخواهید داشت. این روشویی ها به طور کاملا محکم، به دیوار پیچ می شوند.

سعی کنید سایز روشویی را به درستی انتخاب نمایید تا بیش از اندازه کوچک یا بزرگ نباشد و متناسب با محل استفاده باشد.

لیست قیمت انواع روشویی در بازار

لیست قیمت انواع روشویی در بازارهمانطور که در قسمت های قبل گفته شد، قیمت انواع روشویی سنگی در مدلهای فانتزی از دیگر محصولات بیشتر است و البته باید گفت که فروش روشویی سنگی به همین دلیل، کمتر است.

اگر ارزان بودن قیمت آن برایتان بسیار مهم است، قیمت انواع روشویی سنگی تک پایه و ساده ، هم قیمت مناسبی داشته و هم طرح های کوچک و ساده ی آن بسیار ارزانند. همچنین اگر از کابینت برای زیر روشویی استفاده نکنید، قیمت تمام شده ی آن، کمتر هم خواهد بود.

اما اگر قیمت محصول در اولویت دوم، نسبت به زیبایی آن برای شما قرار دارد، پیشنهاد ما خرید روشویی سنگی است. این روشویی ها طرح هایی دارند که، متعلق به خود سنگ می باشد و طبیعی بودن آن ها، حس دلنشینی را هنگام استفاده به فرد منتقل می کند. بدیهی است قیمت انواع روشویی سنگی در این مدلها بیشتر و بالاتر میباشد .

کارخانه هایی در کشور وجود دارند که در تولید مصنوعات سنگی فعالیت می کنند. در این کارخانه ها، واحد هایی چون: طراحی، تولید و توسعه می باشند، که  انواع شکل سنگ برای مصارف مختلف می سازند؛ یکی از این مصارف کاسه ی سنگی روشویی می باشد.

فروشگاه اینترنتی ست های روشویی

فروشگاه اینترنتی ست های روشوییقیمت روشویی نیم پایه از قیمت انواع روشویی سنگی پایه دار کمتر می باشد.

روشویی های نیم پایه تنها تفاوتی که با انواع پایه دار این محصول دارد، اندازه ی پایه است. اندازه پایه در آن ها کوچک بوده و به زمین نمی رسد.

در واقع از این پایه کوچک، برای پوشاندن شلنگ ها و سیفون زیر روشویی، استفاده می شود. همین موضوع باعث میگردد تا در بررسی قیمت انواع روشویی سنگی این مدل ها از قیمت کمتری برخوردار باشند .

خرید روشویی کوچک همیشه پیشنهاد می شود. هر چه روشویی بزرگ تر باشد، به مراتب جاگیر تر نیز خواهد بود و باعث کوچک شدن سرویس نیز می شود.

روشویی های نیم پایه و بدون پایه به دلیل شکلی که دارند و از زمین جدا می باشند، کار شستشوی سرویس را راحت تر می کنند.

جدیدترین کاسه های روشویی پایه دار

جدیدترین کاسه های روشویی پایه داربهترین برند روشویی را می توان به برندی نسبت داد که شکل های کاربردی و مناسب این محصول را طراحی کرده است.

روشویی باید از گودی مناسبی برخوردار باشد، تا هنگام شستشو، آب را به بیرون نپاشد. همچنین داشتن لبه در روشویی ها مانع از ریختن آب روی زمین می شود.

ارتفاع روشویی نیز باید متناسب باشد، و بیش از اندازه بلند یا کوتاه ساخته نشود.

هر کدام از سنگ ها در روشویی، می تواند نمای خاصی را ایجاد کند و البته انتخاب آن ها به سلیقه ی افراد بر می گردد.

اگر به دنبال روشویی های بسیار معمول هستید، از انواع سرامیکی تهیه نمایید ( یکی از دلایل مهم این که قیمت این مدلها از قیمت انواع روشویی سنگی ، کمترمی باشد ) ولی اگر به مواد طبیعی و نمای سنگ علاقه دارید، از میان یکی از سنگ های کورین، کوارتز و سنگهاتی معدنی انتخاب نمایید. که البته باید بدانید که به دلیل قیمت بالای سنگ های کوارتز و کورین، روشویی های از این جنس، در بررسی قیمت انواع روشویی سنگی از دیگر محصولات این حوزه، گران تر خواهند بود.

فروشنده چینی آلات شیک و لوکس

فروشنده چینی آلات شیک و لوکسکاسه روشویی فانتزی هم، طرفداران خاص خود را دارد. اما بعضی از شکل های این کاسه ها، غیر معمول و عجیب و غریب بوده و همه افراد آن را نمی پسندند.

گاهی این روشویی ها رنگ های فانتزی نیز دارند و برای افرادی که دوست دارند لوازم سرویس بهداشتی، ست باشند، بسیار مناسب خواهند بود.

اگر چه بیشتر از رنگ سفید برای کاسه ی روشویی استفاده می شود، اما اگر شما طرح و رنگ دیگری را می پسندید، همان را انتخاب نمایید. مهم این است که این محصول قابل استفاده باشد و بتوان از آن در شستن دست و صورت استفاده کرد. همچنین می توانید از انواع شیرآلات kwc سفید برای تکمیل زیبایی استفاده نمایید.

رنگ و طرح این محصول بیشتر جنبه ی زیبایی و طراحی دکوراسیون دارد.

خرید عمده روشویی کابینتی جدید

خرید عمده روشویی کابینتی جدیدروشویی یکی از قسمت های مهم در سرویس بهداشتی، محسوب می شود و می تواند نقش موثری در زیبایی این محل داشته باشد.

بسیاری از طراحان دکوراسیون، به دستشویی هم به اندازه سایر بخش های خانه اهمیت می دهند و سعی می کنند، با استفاده از روشویی های لوکس و زیبا، محیط سرویس را زیباتر نمایند. روشویی هایی که در زیر آن ها کابینت تعبیه شده است، فروش بسیار زیادی دارند.زیرا قیمت کمتری نسبت به سایر قیمت انواع روشویی سنگی دارند . در زیر روشویی و در داخل هر یک از کابینت های آن، می توانید لوازم بهداشتی ای که ممکن است نیاز باشد، را قرار دهید.

در این روشویی ها، کابینت علاوه بر زیبایی ای، که به محیط می دهد، بسیار کاربردی نیز می باشد و یک فضا برای قرار دادن بسیاری از لوازم به شما می دهد.

نمایندگی فروش انواع روشویی وارداتی

نمایندگی فروش انواع روشویی وارداتیدر گذشته، بیشتر از فلز ها به عنوان کاسه روشویی استفاده میشد. فلز را بعد از شکل دادن رنگ کرده و به عنوان روشویی استفاده می کردند. اما مشکلاتی چون از بین رفتن رنگ و زنگ زدن فلز، باعث کنار رفتن فلز ها از این حوزه گردید. و در حال حاضر به ندرت از آنها استفاده می شود.

روشویی ها نیز مانند محصولات دیگر، به صورت عمده و جزئی به فروش می رسند.

مغازه دار ها ترجیح می دهند که قیمت انواع روشویی سنگی این محصول  به صورت عمده کمتر از سایر خریدها باشد . خرید عمده برای آن ها می تواند سود زیادی را به همراه داشته باشد.اما معمولا بسیاری از کارخانه های تولید روشویی، قیمت انواع روشویی سنگی را بطور مستقیم ارایه نمی دهند.

شرکت پخش انواع روشویی در بازار داخلی

شرکت پخش انواع روشویی در بازار داخلیانواع شکل های سرویس بهداشتی سنگی را، می توانید در محیط اطراف خود ببینید.  بسیاری از شرکت ها برای ساخت روشویی سنگی، از انواع مختلف سنگ استفاده می کنند.

جنس کاسه روشویی سنگی در فروشگاههای آنلاین  عبارتست از:

  • مرمریت
  • مرمر
  • گرانیت مشکی
  • سنگ سفید ابری

۷۰ نوع سنگ مختلف وجود دارند، که از آن ها در تهیه ی انواع شکل روشویی استفاده می شود. گاه این سنگ ها به تنهایی یا با مواد دیگری ترکیب و سپس تراشیده می شوند. لازم به ذکر است که نوع سنگ بکار رفته یا مادر در تعیین قیمت انواع روشویی سنگی بسیار حایز اهمیت است .در هر شرکت با توجه به استقبال عموم، از چند نوع از این سنگ ها در تولید محصولات خودتعیین قیمت انواع روشویی سنگی و استفاده می کنند.

ارسال عمده روشویی به سراسر کشور

ارسال عمده روشویی به سراسر کشورروشویی تمام سنگ مرمر یکی از انواع روشویی است، که کاسه ی آن از سنگ مرمر ساخته شده است. این مدل روشویی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. اما قیمت انواع روشویی سنگی در این مدل زیاد است .

بورس و قیمت انواع روشویی سنگی را می توانید در بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کنید. اندازه روشویی در برند های مختلف متفاوت است و هر شرکتی با توجه به نیاز مردم و شناخت سلیقه ی عمومی، سایز های مختلفی از این محصول را تولید می نماید.

در حالت استاندارد عرض روشویی بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر است. اما انواع کوچکی از این محصول نیز می باشند، که عرضی حدود ۳۵ سانت دارند. سایز های بزرگ روشویی، معمولا عرضی بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر خواهند داشت.

معمولا در خانه ها و برای استفاده های معمول، از روشویی های استاندارد و کوچک استفاده می شود. و در محل های تجاری و یا رستوران ها و منازل با سرویس های بزرگ، از اندازه های بزرگ این محصول استفاده می کنند.

برای این که روشویی علاوه بر استفاده ی آسان، محیط را نیز زیبا کند، لازم است که از اندازه ی آن متناسب با محیط استفاده باشد.

مرجع خرید و فروش انواع روشویی

مرجع خرید و فروش انواع روشوییفروشگاه اینترنتی روشویی یک برند خاص را، با کمی جستجو در اینترنت، می توانید پیدا کنید. در این فروشگاه ها می توان قیمت انواع روشویی سنگی را با هر نوع سنگ روشویی کابینتی ای که دوست دارید را، می توانید پیدا کنید.

همه ی شرکت ها امروزه محصولات خود را در سایت های اینترنتی، معرفی و عرضه می کنند. مردم معمولا فکر می کنند که تنها وسایل کوچک از طریق اینترنت قابل خریداری هستند. اما باید بدانید که امروزه، انواع خوراکی ها، پوشاک، تخت، کمد، مبل و سایر وسایل نیز از طریق اینترنت به فروش می رسد.

شما ابتدا باید فروشگاه های اینترنتی معتبر را شناسایی نمایید. هرگز از فروشگاه هایی شناخته نشده خریداری نکنید، چون در این زمینه کلاهبرداری های زیادی انجام می شود.

سایت های معتبر، معمولا نماد اطمینان داشته و نظرات افرادی را که از آن سایت خرید کرده اند را در آن، می توانید ببینید.

ابتدا سایت معتبری که، در زمینه ی فروش روشویی کابینتی فعالیت می کند را، پیدا کنید. در سایت انواع مدل ها و قیمت انواع روشویی سنگی را ببینید و با توجه به سلیقه و بودجه ی خود انتخاب نمایید.

اگر محصولات شرکتی، مورد پسندتان واقع نشد، بسراغ سایت سایر شرکت ها بروید. مزیت خرید اینترنتی در آن است که، می توانید انواع مدل ها و قیمت انواع روشویی سنگی را ببینید بدون آنکه بخواهید در شهر به فروشگاه های مختلف سر بزنید. و در آخر می توانید با فکر و آرامش خاطرو پس از بررسی قیمت انواع روشویی سنگی ، هر کدام را که دوست دارید، خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصولات با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128995693
تلفن : 02188520929
آدرس کانال: chinibana
آدرس سایت: www.sinkco.com
پست الکترونیکی: info@chinibana.com

درباره ی admin

منصور مجلسی

پاسخی بگذارید